четвъртък, 18 септември 2014 г.

Adportal Бизнес Каталог

От доста време на съм писал в този прекрасен блог на тема бизнес каталог, които помагат на младите фирми да се развиват в така забързаното ежедневие на всеки човек. Един от най- големите бизнес каталози в България е Adportal.bg, няма да правя много реклама, защото става пристрастен, но мога да кажа само едно хората разбират какво правят. Преди известно време си отворих фирма, както вече съм и споменал в други теми, но и реших да ползвам услугите на тази известна фирма. Предложиха ми много добра и изгодна за мен оферта, на която нямаше как да откажа. Все пак в този бизнес каталог са поместени всички големи фирми в България и така лесно всеки може да намери и мен. При тези бизнес портали ако можем така да ги наречем всичко е свързано и печалбата е и за двете страни. Ще дам и един пример за да може да стане на всеки ясно. Имаме фирма, която е много известна, но искаме повече и повече потребители да ни намират, на помощ идва бизнес портал, който също е много известен, те ни правят профил при тях и след това даден потребител като търси този каталог той ще намери нас и обратното, когато някой търси нас може и да попадне на профила ни при тях, което е много добре за нас, защото така се налагаме в интернет пространството. Всеки знае, че рекламата никога не вреди стига да е направена както трябва и така можем да спечелим много от това.

1 коментар:

  1. Дадоха ми Ваучар за да ми направят сайт и профил и какво стана. При положение, че им дадох готов дизайн на първа и последна страница на сайта. Два месеца го правят срещу 500 лева. Обикновен, прост сайт. Платих за ваучара през 2015 г. и тогава го получих. Сайта е боклук. Не искат да ми върнат парите. Трудно откриваеми са., говориш с някакви каки, които не разбират от сайтове. Те предават на програмистаи работата се проточва. Не си четат имейлите, заяждат се. Сега правя профила и после давам да ми преправят сайта на друго място. Дано поне профила ми направят както трябва. Пълни некадърници. А шефа им изчезна, и не мога да го намеря. Имал семейни проблеми, много работа, после болен... Това е тази фирма. Ще повторя даже имейлите не си четат!!!

    ОтговорИзтриване